نارسایی کلیه با GFR 20 آیا من می توانم اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با GFR 20 آیا من می توانم اجتناب از دیالیز

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم، به تازگی، GFR من فراز از 42 تا 20. آیا این بدان معناست که به دیالیز در حال حاضر؟ اما من می ترسم به آن را، به هر حال می تواند به شما کمک کند من دیالیز جلوگیری از؟

با توجه به بیماری خود، در حال حاضر آن است که واقعا در مرحله بحرانی با توجه به GFR خود را تنها در مورد 20. همانطور که می دانید و همچنین بسیاری از موارد در حال حاضر ثابت این واقعیت بود، یک زمان عفونت یا ابتلا به سرما خواهد بود بسیار آسان برای تحت تاثیر قرار خود را در حال حاضر عملکرد کلیه و آن را به شدت کاهش تا ارومیه (که آخرین مرحله بیماری کلیوی)، سپس شما را مجبور به در دیالیز تکیه برای بقیه زندگی است. با این حال، اگر شما می توانید از این فرصت گرانبها درمان گرفتن و درمان فعال به طوری که برای بازگرداندن عملکرد کلیه خود را در زمان و دور از دیالیز، با کیفیت بالا خود را از زندگی می تواند برای بقیه عمر خود را تضمین شده است.

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از؟

سیستمیک درمان طب چینی می تواند به شما کمک کند به هدف کاهش کراتینین، بازگرداندن عملکرد کلیوی، افزایش کیفیت زندگی خود را به عنوان طولانی طول عمر خود دست یابد.

در اینجا من توصیه بالا هفت درمان به شما، آن یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است. هفت درمان های مختلف از جمله در آن وجود دارد، و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند به نارسایی کلیه تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر بیماران می توانید آن را در اوایل، آنها ممکن است فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در بالا هفت درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: